O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

poniedziałek, 18 marca 2013

jestem ...

Witam, kolejny długi okres   nieobecności  spowodował  wielką dziurę i pustkę na moim blogu. Kochane  koleżanki  żyje , to  tylko życie... ono  pisze nam  scenariusze   godne  Oskara. Gdzie ja nie byłam przez ten czas chyba nie nadrobię zaległości  bo są spore. Do moich znajomych na blogu  dołączyły dwie koleżanki NIKA i CHENIA  które  witam :) hi hi patrząc  jak  popularność  rośnie na fb tutaj  na szczęście  trzeba sobie zapracować na znajomych. WY  tak pięknie pracujecie i widać  ze  rozwijacie się a ja czekam na  taki moment ze  zrobi  się ciepło i tez ruszę.

Sprzedałam moje  pierwsze króliki MARIOLA, JACUŚ, KRZYSIU i MAŁGOSIA ...zamieszkali  u dobrych  ludzi a ja pieniążki przekaże na  rehabilitacje EMILKI Pawlak , wiem to jest  mala kropla w morzu potrzeb. Ta mala dziewczynka mieszka w Świdnicy i ...mam cicha nadzieję że chociaż troszeczkę pomogę. Krawcowa nie jestem ale ...moje  króliki były fantastyczne i ze je  sprzedałam daje mi  satysfakcje ze mój plan  udał się :)

Teraz z Poznania mam  prośbę o uszycie  królika  i  chyba trzeba   znów pobawić się maszyną, zaczęłam robić na drutach  sweterek z cieniowanej wełny, ale  zdjęcia  dam później..

W sklepie szał  wielkanocnych dekoracji  a ja jakoś tak  w małych ilościach wszystko  robię, kwestia  chyba finansów i  motywacji. Domagam się słońca  :) i jak  coraz częściej się pojawia  UŚMIECHAM SIĘ też.

Nie długo święta będzie  tez kiermasz ....moja koleżanka Delfina ...przygotowana   i zaangażowana. SUPER :)  a ja ..poproszę o   wstrząsy  miłości  i pozytywnej energii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz