O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

środa, 27 marca 2013

Tak jak  obiecałam podsumuje   jarmark   wielkanocny  na którym jakoś się znalazłam.  Z powodów  rodzinnych  i  trochę tez finansów  moje  cudeńka były   zaniedbywane . W pracowni  panuje   straszna   mrożnia /brak ogrzewania/  co  nie daje  mi możliwości by chwilkę tam posiedzieć.  W  sklepie  ludzie   wymyślali  swoje dekoracje  a ja  patrzyłam na nich  i  myślałam  że  w tym roku  nie będę robić nic  na siłę.... :)  czekałam na impuls  .
Delfina   przypominała mi zachęcała do pracy i  muszę powiedzieć, że mój aniołek nawet   umiejętnie mnie  podnosił i mobilizował. Tydzień przed okazało  się ze jestem  wcale  nie przygotowana . 
W pracowni znalazłam idealne  obręcze  na wianki i tak się   uruchomiłam ....widać moje prace  na blogu  i w sklepie. Część przedstawiam na fb, więc  powiem tak  w porę się obudziłam .

 W sobotę 23 marca miałam  być w pracy  a później   w  Galerii Świdnickiej ale   trafiłam na jarmark wielkanocny w Pszennie/k.Świdnicy. Gmina   Świdnica   zaprosiła  mnie  i  w ten sposób dała możliwość zaprezentowania.  Skromnie  mój stół wyglądał pośród  świetnych  i zdolnych  ludzi . Pachniało jadłem  i   trzeba  było walczyć z  wilczym apetytem,by  nie  wpaść  w sidła  łakomstwa.



   
Najprzyjemniejsza  była atmosfera  i  fakt ,że ludzie  tam znają mnie ( 3 lata  temu  miałam wieczorek poetycki  w tej świetlicy)  Rozmów nie było końca, miłych słów i życzeń    na Święta  Wielkanocne :) moje  prace się sprzedawały była  to bardzo pracowita  sobota .
W niedziele  o 12  pojawiłam się w Galerii  Świdnickiej był jarmark,występy i   masę  ludzi.
Nadrobiłam  zaległości z Delfiną  bo  spotkanie w cztery oczy  to nie  to samo  co   wieczorne  rozmowy  na  fb . Wiec  weekend pracowity   podniósł mi  takie zmęczenie,że jak  wieczorna  modlitwę  kończyłam...prosiłam o siłę i  szczęście..

A to co piszę wydawałby  się może  nudne, ale  faktycznie  poniedziałek  okazał  się fantastyczny i miałam od rana  dobry  humor:)  dziś  środa  a ja pełna  pogody  ducha  ..tworzę i czaruje  wiosnę. 
Więc życzę każdemu  takiego  przebudzenia  po zimie  ...i  takiego zdrowego pozytywnego  ADHD

pozdrawiam BASIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz