O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

środa, 26 marca 2014

kiermasze czas zacząć ..

..mam bloga od ponad roku statystyka już spora na fb i nk  roi się od zdjęć moich prac. Ja oczywiście wciąż jako niespokojna dusza  szukam kolejnych inspiracji. razem z THIS FILC KREATYWNA MAMA ...jedziemy do Wrocławia. Będzie się działo ...6 kwietnia jako wystawca ...biorę udział w II edycji Iove hand made. EXTRA , super a  z tej radości ...pali mi się wszystko w rękach.
Powolutku i cichutku szykuję się a wariować nie będę ale ...wszystkiego nie jestem w stanie zabrać :) a przecież to nie ostatni  mój wyjazd na takie wydarzenie.

Gdyby co ...zapraszam :) tam będzie jeszcze kilka fantastycznych ludzi którzy  tworzą cudeńka, warto przyjechać sprawdzić


https://www.facebook.com/IlovehandmadeKIERMASZ

pozdrawiam do jutra :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz