O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

wtorek, 18 marca 2014

wiosenne przebudzenie...

Moi drodzy minęło sporo czasu od ostatniego wpisu  ale nie byłam misiem który smacznie śpi.  I moi drodzy jaka statystyka było 4306 a teraz ponad 14458 CUDOWNIE ,ze czytacie moje wcześniejsze wpisy :) Jako kobieta na trzy etaty ...miałam sporo pracy , zaznaczam ze oczywiście u mnie NIC się nie dzieje. Zaliczyłam chorobowe dwu tygodniowe, kręgosłup słuchajcie zemścił się za zaniedbany jogging , jogę i ...wiele innych przyjemności. I słuchajcie pracowałam z takim zapałem w grudniu ze wydawało by się ze przed chwilą przyszłam a u mnie jakiś  inny wymiar panuje na poddaszu w pracowni . Przychodząc  o 20.oo   to gdy już miałam kłopot z widzeniem( bo nawleczenie nitki to wyczyn)  ...wiecie ze mój zegar wskazywał 2 w nocy. Podejrzewam ze to wszystko sprawka skrzatów bo kto jak kto ...żarty maja genialne. :)
Jestem zadowolona z tego ze ..maja pasja i prace może powstają w ilościach tylko jednostkowych,ale staja się dla mnie kolejna lekcją. Wciąż się uczę ...pomysł by zrobić to tylko IMPULS a ja uśmiecham się ponieważ satysfakcja z tego co się robi jest WIELKA.
Może kiedyś rękodzieło wróci do łask ...wyjazdy ,kiermasze i giełdy będą częściej.


Oczywiście są takie chwile gdy spędzony czas na takich kiermaszach to   .. nie opłacalny biznes. Zycie brutalne a ja znów nocami coś szyłam, spakowałam do kartonu  może kiedyś ...znajdzie swojego klienta. A my takie zakręcone pozytywnie kobietki mamy okazje nagadać się bo ..okazja spotkać się po kilku miesiącach

Dawno mnie nie było ale nie ukrywam założyłam sobie na fb  fan page  i tam wstawiałam swoje prace :) z jednej strony wygodne bo w telefonie mogę śledzić wszystko a tutaj wymaga chwila skupienia by opisać więcej. 
 https://www.facebook.com/kreatywnaiskierka?ref=hl
a z drugiej strony więcej osób o mnie wie ...może  reklama kiedyś się opłaci :))
brałam udział w konkursie Kariera mamy , byłam sponsorem nagród, oraz
podarowałam mojemu 100tnemu  FANowi  lalkę dla córki :) jestem mimo wszystko bardzo dumna ze moje dziewczynki znalazł nowy dom.

Teraz powoli szykuje się do kolejnych kiermaszów ale ze wracam po pracy  późno ...mało mam już sil i czasu by zrobić  to w ostatniej chwili.
Pozdrawiam Was urwisy jutro tutaj zaglądnę...by znów coś wstawić  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz