O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

niedziela, 29 grudnia 2013

pierwszy rok ...

Moi kochani i ...dziś mija rok jak założyłam bloga.Wiec ta moja mufinka będzie tortem z tej okazji




 Jak to zleciało ..a ilość wyświetleń 4306 to chyba dobry wynik. Jak się czuję dumna ze wciąż wymyślam kolejne prace ...i mam apetyt na następne projekty. Poznaje wspaniałe osoby w sieci i na co dzień z którymi łączą mnie podobne pasje. Teraz tak ciężko przypomnieć sobie co robiłam przez ten czas ale ilość postów  i ...ilość wyświetleń.Tak było mało czasu by uzupełniać na bieżąco swoje poczynania, ale dałam radę ...:)
Kończy się rok 2013 był dla mnie pracowity ale ...następny już czeka na powitanie.





 Życzę wszystkim zdrowia i radości na każdym kroku, w portfelu pieniędzy i szczęścia. A sobie i wszystkim bloggerom  realizacji planów  i oczywiście sprzedaży swojego rękodzieła. By kolejny rok był okazją ...do świętowania. :D

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz