O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

piątek, 20 grudnia 2013

gwiazdor...

...zamówił dwie słodkie lalki dla grzecznych dziewczynek. No i oczywiście  praca  wrze  chociaż powinnam w kuchni  trochę już  czuć zapach wigilijnych wypieków  ...a tu maszyna turkocze ...i spełnia wszystkie  życzenia  moje. Pracowałam szybko i proszę ...popatrzcie








Oczywiście dumna jestem za każdym razem jak widzę  efekt końcowy.  

           Szkoda ze moja mama nie umiała szyć takich lalek ,byłabym taka szczęśliwa a ja wtedy dostałam wtedy plastikowa i bez włosów
może przez to uwielbiam szyć takie kolorowe sukienki .
Idę dalej szyć może gwiazdor będzie znów dzwonił po kolejna  lalkę ...

Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz