O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

wtorek, 17 grudnia 2013

podusiowe ,przytulanki,

tak dla urozmaicenia swoich prac postanowiłam dodać coś innego .....z przeznaczeniem dla małych milusińskich.To oni potrzebują przytulając i mieć gabaryty małe bez guzików i zbędnych dodatków twardych.przedstawiam ....całą rodzinkę  




 Mały Kajtek wędruje ze swoja podusia i szuka łóżeczka, choć ze świecą spaceruje to jest bardzo rozsądny misiu :)

 A Mareczek z poduszką na plecach i kubkiem kakao idzie oglądać ulubione bajki 


 Ten grzeczny misiu to kto?? TO- Norbert , owinął się kołdrą i udaje prezent ...ha ha ...sprytny ten misiu

 Osiołek LEON


 Misia Maja i jej ulubiona żyrafka

OJ oj  popatrzcie a ten misiu śpi ...cccciiii ....nie budźmy GO , na pewno ma kolorowe sny , DOBRANOC :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz