O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

wtorek, 17 grudnia 2013

jarmark świąteczny ...

Postanowienie uzupełnienia bloga wieczorami nigdy się nie udaje. Pochłonięta pracą i ciągłymi jeszcze  obowiązkami w domu ...było siłą wyższą. Musze też zaznaczyć ze w listopadzie poznałam świetną kobietkę w sieci, i moi drodzy z mojego miasta. Tak tak ...widziałyśmy się nie raz.. wszak ja pracuje w sklepie pasmanteryjnym a jej pasja szycia ...zmuszała ją by przyjść do sklepu.Chyba nie muszę pisać że czuje się jakbyśmy znały się cale życie, i mało tego jesteśmy trochę  do siebie podobne. Pod względem urody, kreatywności i ...dobrego serca. wiem trochę cukruje ale mam nadzieję ze Agnieszka, nie będzie  bardzo zła  :)

Tak nasze pasje i pomysły poszły tym samym torem ...byłyśmy prawie w każdy weekend ...by nasze prace przedstawić ludziom .KOKOSÓW nie zarobiłyśmy ,ale  ...pracowałyśmy sumiennie :)





nasze stoisko 




a tak wygląda moja ,,siostra,, 

  jeszcze dodam że  do nas należy tez  Delfina i jej cudowne lalki  są  z nami 



 co by nie było kolorowe mamy prace i ...a może mamy TWÓJ  idealny prezent  :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz