O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

wtorek, 17 grudnia 2013

Tuż,tuż święta ...

....a moje ....dekoracje wyglądają tak...



 Tak wygląda wszystko razem :) zdjęcie było zrobione na początku grudnia ...miesiąc jeszcze trwa zobaczymy ile zostanie :) cicha nadzieję mam ze NIC, ale prawdą jest ze rękodzieło sprzedaje się słabo.











 wersja aniołków była ..,,bez,,oczu  i ,,z,,oczami







a żeby święta miały dobry akcent to kilka  worków powstało w międzyczasie 

Przede mną kolejny weekend w Galerii Świdnickiej  przygotowuje się jak zawsze ....wszak rękodzielnicy ...nie śpią....hi hi 


pozdrawiam 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz