O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

piątek, 28 marca 2014

pluszowy kot :)

któregoś wieczoru skroiłam sobie małego kota by sprawdzić jak mój pupil będzie wyglądał.W zachwyt nie wpadłam ponieważ jakoś był taki mały i  ...nie zaspokoił moich ambicji. Parę dni później udało mi się kupić materiał mięciutki szary i  ....znów zaiskrzyło z pomysłem uszycia kota . Brak czasu i tysiąc innych ...rzeczy ...mój pomysł przesunął w realizacji :)
A teraz zobaczcie mój pierwszy kot , jest śliczny, duży 45 cm siedzi i  ..najważniejsze można przytulić i pogłaskać. Moja sunia jednak kota oszczekała bardzo głośno ... i wiem jedno ..Kot musi znaleźć nowy dom , życia mu  nie da MIKA.


KOT BORYS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz