O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

czwartek, 27 grudnia 2012

3...2...1... start !!

Mój pierwszy krok na moim blogu... i mowę mi odjęło. Jestem pewna że ktoś mnie jutro poprowadzi.
Dziś zastanawiam  się jak zaprojektować tą stronę byście wpadali do mnie na kawę i pogaduchy.
Hi hi a mam... trochę ciekawych tematów stopniowo .. .się otworzę czuję się jak stara skrzynia...

3 komentarze:

  1. ...jako określenie starej skrzyni użyłam jako porównania ,że tajemnica w środku mnie tkwi. Potrzeba czasu...odpowiednich kluczy ...będziesz cierpliwy ...zrozumiesz mnie Ty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. o jak miło gościć kolezanke wreszcie sie zdobyłaś super !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dumna jestem z siebie ...to tak jakbym wdrapała się na kolejne piętro.Poczekaj moja droga Aniu ale się rozkręcę ....pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń