O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

sobota, 29 grudnia 2012

Pożegnanie

Helo :)) jest  sobota  co prawda   wróciłam z pracy ...był  dzień bardzo pracowity ...ludzi  wyjątkowo dużo. Kocham  swoją prace  w sklepie ...a  te wady  pracujące soboty   i najniższa krajowa .  Najpiękniejsze są małe rzeczy i satysfakcja zyski z dodatkowych  prac. Ja nie wiem ale  czasem zastanawiam się ...czemu mam  tyle pomysłów  ale tylko dwie ręce...hi hi wyobraźcie sobie   mnie  z 4 zestawami rąk jaka  bym była  obrzydliwie  brzydka i  jakaś taka dziwaczna .Dzięki Bogu jestem taka jaka jestem i mam nadzieje  ze ...wykorzystam swoja szanse w tym życiu jak najlepiej.

Meble  dostarczone do domu w wyznaczonym terminie ...dzieci zaakceptowały i to już  cieszy   :)
Smutna wiadomość to że mojej  znajomej zmarła dziś rano mama ....współczuję i łączę się w bólu / rok temu pochowałam swoją /a dziś  wklejając swój wiersz napisany ...kiedyś tak ...na taką smutna chwilę


POŻEGNANIE

odchodzą od nas ukochane osoby 
bez zapowiedzi wychodzą z naszego życia 

jak z domu pełnego gwaru
zapominając 
ze są dla nas istotni 
ważni i niezastąpieni

czasem  "przepraszam" 
za późno powiedziane lub 
"kocham cię"
blaknie w słowniku dobrych słów 

już nie ma znaczenia czas on zatrzymał się 
nie można mieć żalu....
wybacz 
i zacznij żyć od nowa 

oni od nas tego oczekują wspinając się do nieba

B.Kaczmarek 2010


więc nie napiszę dziś nic więcej lecę  do Pani Marysi  podnieść ją na duchu ....:) pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz