O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

poniedziałek, 31 grudnia 2012

Kolejny   moim  pomysłem  było wykorzystanie -  lamówki, często dzieci w szkole   próbując  kupić  elementy na karczocha   ze wstążki przyprawiały  o zawrót głowy  rodziców. Cenami i  trudnością   tych  niby  drobiazgów na "6". Powiem tak  nie jest trudne,  ale  rodzice chcieliby wieczór spędzić w  ciszy  a nie w stresie :)) Potrzeba  byłam  matką wynalazku  i ....zaświecił się taki pomysł  mniej  idzie   lamówki  ...szybko i   dokładnie   się układa  bo jest ze  skosu ...cena  niższa bo mniej metrów  i zrobione  w tak zwanym błyskawicznym tempie.

A  teraz  kochani moi a  o to kilka  wersji










...i  było   trochę więcej..ale zostawię  trochę dla  WAS...może  coś  wymyślcie  ładnego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz