O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

niedziela, 30 grudnia 2012

Jak już wcześniej wspomniałam  moje  codzienne  obowiazki wykonuje  w sklepie...to tu  zarabiam i  odnajduje   kolejne   impulsy.  Można nazwać  to  świadomym miejscem rozwoju ...ile  trzeba  incjatywy  by wyczarować  taką wystawę /ta  jest  okresu wielkanocnego/. Moje  jajka  z wstążki, filcu i lamówki  :) tak pracuje  i co dzień jest  jakiś  "kawałek" pasmanterii  co  zmusza by   pobawić  się po pracy. Efekty widoczne ..czasem same  się sprzedają ...i  dobrze...potrzebne  są kolejne  materiały. A ceny  rosną ..powolutku ....    a ja   uśmiecham się bo rozbierają mi wystawę przed świętami :)  
 jutro postaram  się wam pokazać aktualna  zimową oprawę ...i  atmosferę świąt  Bożego Narodzenia :) oczywiście  jeśli nie zapomnę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz