O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

piątek, 28 grudnia 2012

Odwiedziny



ODWIEDZINY

na dłoni  usiadł mi  anioł  miłości
niczego nie mówił  -milczał
przed sobą  serce   miał małe
i  słodko się do mnie uśmiechał

tak  cicho -  szeptałam do niego,
dlaczego mnie  dziś odwiedził
nie  chciał  mi nic powiedzieć,
patrzył w moje oczy

w sercu moim jest  pustka
nie czuje radości   dziś
jednak  patrząc mu w oczy
potokiem  wylały   się - łzy słone

płakałam  w ciszy  w pokoju
nikomu  ich nie  pokazałam
aniołek patrzył tak na mnie
choć może długo to trwało

gdy wypłakałam wszystkie        żale  z serca
jakie skrywałam
aniołek  podał mi serce z którym przyszedł
powiedział czas teraz  na zmiany

Barbara Kaczmarek 2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz