O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

piątek, 11 stycznia 2013

Anioł MIŁOŚCI

Ktoś by  pomyślał,dlaczego artysta   jest taki trudny  do zrozumienia. powodem  jest   to, ze  jego  wizja   zawsze ...komuś się nie spodoba. Mówi  za dużo,  robi pięć rzeczy na raz ...i  najciekawsze jest to ,że  czasem   wychodzi mu z tego   artystycznego mix-u  piękne  dzieło .   Ja w sumie  już   nawyki ADHD mam, wybaczcie  za określenie , ale  faktyczne  czasem  wyglądam jak   nakręcony  robocik :) obiecuje  sobie totalne  lenistwo...nie da rady ...w drodze do domu   tysiące  pomysłów   przychodzi. szkoda  ich nie wykorzystać. Tak  to jest mieć  bujną fantazje, albo  mało obowiązków.  ale  proszę cicho    ...bo się wyda....:)
Od paru  dni z Delfiną   omawiam plan  jak  uszyć   moja pierwsza lalkę ...nie  jest  to łatwe.   Przecież nie powiem  ze  jestem  taka  zdolna -naprawdę coś popsuć potrafię  :))  delfina  podtrzymuje na duchu  i  trzyma  kciuki ,a ja  kupiłam  materiał i  zamiast   dorwać nożyczki ....z  ogromna  czułością   tulę   ten  mięciutki polar  co ...ma   być   niedługo   przytulanką.
Zobaczymy jak  wyjdzie ....ale  cierpliwości.


Poniżej   pokaże  wam  anioła który uszyłam  i   najważniejszy element  dodałam serce ...chyba  każdemu potrzeba  tego składnika...więc  moje  "dziecko"   to  dobrze  wyposażona   istotka :))
Uwielbiam  ANIOŁY, pisać o nich, malować  i  czasem je tworzę....ale pamiętajcie ..
''....wśród nas  anioły  już SĄ..''

Pozdrawiam ....  do  jutra :))

2 komentarze:

  1. Siadaj do maszyny i nie marudź:D . Pamiętasz jak pokazywałam Ci moje pierwsze straszydła? Nie ma co się zrażać i zniechęcać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. koleżanka ma rację popieram nie ma co marudzić tylko za szycie się brać :)

    OdpowiedzUsuń