O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

sobota, 5 stycznia 2013

Poczekalnia



POCZEKALNIA 

Czekam na chwilę
by spotkać siebie
a dzisiaj chyba
jest ten dzień

Poczekam na stacji
poczytam gazetę
na ludzi popatrzę tez chwilę.
wybije godzina czternasta pięć
wstanę i pójdę na spacer
więc sama

Pokonam jakiś odcinek drogi
w towarzystwie swojego cienia
ja wiem ze dzisiaj
spotkało mnie wiele szczęścia
choć nie doczekałam się
kogoś do mnie podobnego
ujrzałam wiele
wokoło dobrego


Pogoda jest piękna
co darem może być każdemu
podróżni spokojni na peronie
z optymizmem wsiadają
w pociągi do swoich celów.
a ja niby samotna wśród
tylu obrazów czuje
że znalazłam się we
właściwym
czasie i miejscu

b.k.2009

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz