O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

czwartek, 3 stycznia 2013

Byłam pomysłem BOGA



Byłam pomysłem  BOGA

chciałabym  przez chwilę być  niewidoczna...
sprawdzić   każdego   ....z boku  spojrzeć na jego życie
ale ja   Bogiem nie jestem  ...wiec   tego  nie zrobię

chciałabym przez chwilę być niewidoczna....
usiąść w   pokoju  i  zobaczyć - co  robię co dnia
i w krok  w krok  być  swoim aniołem ....

a  jutro   ...wpaść  na   mądra  książkę  i przeczytać
jak   bohaterka walczy  i   wciąż   się śmieje ....

a kto napisał  ta  książkę ...
anioł  stróż   bo   to  on  pisał o mnie


 
pt.."Inspiracja  BOGA"

b.k.2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz