O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

środa, 2 stycznia 2013

Witam serdecznie   moje  drogie  koleżanki ..mamy drugi dzień roku i  jak   .. 
INWENTARYZACJA !!!!
Parę godzin  liczenia, mierzenia  asortymentu. W  moim sklepie  będzie  trwać ok 3-4 dni. w  zeszłym roku  było 4, ale miałyśmy serdecznie dość...I  pytam się dlaczego   minął 2012  tak  szybko ...po analizie   wiem  3 miesiące  opłakiwałam   śmierć mamy. Ocknęłam się ok Wielkanocy  doszłam  do siebie  mając  radość robiąc  dekoracje ...a może   zmuszona  byłam   do  tego :))  by nie myśleć o żałobie. To  dobry sposób,ale pod  warunkiem  że robimy to  i  faktycznie  wkładamy serce  i miłość, takie prace dostają   dodatkowej energii.A  osoby  które  je  otrzymują ...od razu  wyczuwają  pozytywne  wibracje. Byłam  szczęśliwa  z  zainteresowania  moimi pracami , ale tak zmęczona ze  teraz  się zastanawiam . czy do świat  odespać  wszystkie noce ..a może    tak  już  z marszu   szykować się do następnej...świątecznej   krzątaniny.   Dziś czuje się zmęczona  bardzo ,ale postanowiłam zostawić parę zdań... może  jutro ...po powrocie  ze sklepu  pójdę  do pracowni ...poszukać natchnienia.  - uwielbiam swoją pracownię jest daleko od  zgiełku  aut, telewizorów  i  dorastających  nastolatek,  dla których słowo  proszę o   spokój  i cisze. Nie   zawsze  wychodzi   tak  jakbym chciała.  Jako  matka jestem  cierpliwa , ale czasem..wysiadam.

pozdrawiam i życzę spokojnej  nocy  :) do jutra  urwisy 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz