O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

piątek, 4 stycznia 2013

Miłość moja




"miłość moja"  

Wciąż piszę wierszy masę.
Choć liczyć nie ma to sensu.
Parę o Tobie jest też,
ale przecież to wiesz.

Piszę choć czasem myślę
jaki to ma sens.
Piszę i chowam je,
ale nie czytam dopiero jak chcę
....pomyśleć o Tobie
....rozwiać smutki swe.

Bo czasem działasz na mnie
jak przecudny lek.
Jesteś bezbolesna terapią
maścią lekką i przeciwbólową.
Choć boje się czasem pomyśleć
jakie będą skutki jak przedawkuje ciebie.
Czy nie dostane wysypki
lub blizn które szpecą.
i jakie antidotum użyć
nikt nie powie mi wtedy.

Może dozować powinneś mi siebie.
Dziś tyle ,
jutro troszkę
pojutrze w ogóle.
Abym nabrała "wilczego apetytu"
i zjadła Cię jako eklera
przy następnej okazji

b.k.2009

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz