O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

niedziela, 15 września 2013

...lalki

Mój blog przepełniony jest wieloma ręcznie wykonanymi pracami. Jak wcześniej wspomniałam w którymś wpisie ..wszystko przez Delfinę. Ta kobieta dość ze ja  pracuje od rana do wieczora >  zaraziła szyciem. Zaznaczam ,ze fach ten jest mi wciąż tematem szerokim jak rzeka  , ale tłumacze wszystkim że anioły pomagają.  A to co wychodzi z pod mojej ZOŚKI/ imię maszyny. Jest takie jak widzicie :)
Uczę się pilnie ....i szyje , szyje ...czasem coś nie wyjdzie. Moja babcia szyła pięknie miała mnie nauczyć ... ale zabrakło czasu, ciągle było coś ważniejszego  . Teraz nawet jest nieświadoma co robię nocami. Tak to jest jak ..masz za dużo pomysłów i ...maszynę do szycia.
Miałam jedną uszyć na prezent dla małej dziewczynki ,a później dostałam zamówienie  na kolejne ... 
Przedstawiam wam moje lalki szyłam je miesiąc temu ...jak uszyłam pojechały ze mną do Pustkowa i tam zostały . A pieniądze które dostałam za moje dziewczynki ..pozwolił mi przedłużyć   pobyt nad morzem.





                              ...patrzę na swoje ,,dzieci" i stwierdzam , że są śliczne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz