O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

niedziela, 15 września 2013

...torebka z kotem :)

w piątek ,,13,, oprócz tego że ...bardzo napiętnowany dzień, mi się pracowało w sklepie bardzo dobrze. Humor super, klienci OK więc nie odczułam jakiś złych ...wydarzeń. Cały dzień chodziło mi po głowie masę pomysłów , tak jest zawsze coś mnie zainspiruje  pól dnia rozważam. A gdy jestem w pracowni już sprawdzam czy faktycznie jestem w stanie to wykonać.Bardzo rzadko naśladuje kogoś większości sama ...kreuje pomysły.  I właśnie w piątek  myślałam o tym jak skroić torebkę i z czego. Nie podjęłam decyzji o kupnie materiału...dałam sobie czas wyobraźcie sobie ok godz 16.00   odwiedziła mnie pani Teresa i zapytała czy mogłabym jej uszyć torebkę :) zastanawiacie się jak zareagowałam? Szczerym  uśmiechem i ..dodam właśnie moja intuicja wyprzedziła ...tą sytuacje. Ustaliłyśmy wstępnie szczegóły ...i powiem tak ...to będzie moja pierwsza torebka ...:) nie określiłam terminu ...sama nie wiem ile potrzebuje czasu .
nim zabrałam się do pracy poprosiłam jak zawsze ...ANIOŁY,o pomoc
siedziały na lampce i patrzyły się ....a wiecie jak się ręce trzęsą jak ktoś się tylko przygląda.



zrobiłam sobie szkic i wykroiłam miałam mało materiału,




uszyłam uszy ale przyznaje   robię to  i zastanawiam się ...jaki będzie efekt końcowy??



...musiałam tak go na klamerki przypiąć...ale czy zauważyliście ze kotek oczy otworzył  ....chyba się zdziwił :) jestem zadowolona , oby pani TERESA była tez szczęśliwa. Ma jej służyć...na warsztatach teatralnych. Musze dodać ze kotek dostanie piękną na szyi dekorację..bo to kot poeta.
pozdrawiam


1 komentarz: