O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

sobota, 14 września 2013

wspomnienia z wakacji....



....każdemu te słowa przypominają najmilsze i ciekawe przygody. A ja właśnie pragnę zatrzymać te wspomnienia i opowiem o nich.
Moi drodzy ja mam ulubione miejsce na urlop ...jest to nasz BAŁTYK. Pogoda ma rożne pomysły ale przyjmuje ją i ...tak wracam zadowolona. Ja mimo ogromnej sympatii i miłości do ludzi , szukam miejsca gdzie ...mogę w spokoju odpocząć. Zabieram ciekawą książkę, farby, druty i przede wszystkim zeszyt. Są to akcesoria które pobudzają a ...gdy przychodzi chęć przelania to na papier. Daje sobie upust myśli i pomysłów. Jestem przekonana ze taka terapia ...w miejscu takim oczyszcza a wiatr który szarpie za włosy  ...myśli dotlenia, hi hi piszę to i się zastanawiam czy moje przemyślenia  was zainspirują.

Przed pójściem na urlop nie miałam żadnej nerwówki czy wszystko mam. Postanowiłam tylko kupić nowy strój kąpielowy no w ramach nowych trendów bym trochę  wyglądała inaczej. Pakowanie zaplanowane na ostatnia    chwilę chyba była 22 w piątek a wyjazd o 3 w nocy , rewelacja ....Z drugiej strony może być  ciepło lub zimno ....a w szafie tysiąc propozycji a wybrałam nie zawodny styl sportowy ...hi hi no i sprawa zakończyła się  sukcesem. Moje dziewczyny nastolatki zadbały o mocno wypchane walizki ale postarałam się by bagażnik nas pomieścił. Ba,grill oraz parawan i dobrze wypasiona apteczka pojechały z nami na wakacje./ z czego tylko parawan był potrzebny.:))
Podróż trwała chyba ok 6 godz zero korków i wypadków. Znalezienie pokoju dosłownie 10 min, gdzie internet informował ...o braku miejsc./ pierwsza niespodzianka/
Pierwsze dni spędziłam na plaży , spacerach i możliwość uchwycenia tych pięknych chwil  ....przedstawiam WAM.W sumie zrobiłam ponad 600 zdjęć/mały ułamek dla was /





to dla wszystkich co pracują...



po burzy 5min i ...tęcza





 Apetyt, inny klimat , jakaś radość i chęć by iść wzdłuż plaży...wciąż i wciąż   :)) bursztyny są dopiero wrzesień, październik nie szukałam ich ale nie ukrywam   ....świeciło w piasku się nie raz...i zachęcało by je podnieść i zabrać . W tym roku jednak zbierałam kamienie ...no i po co , i to jest pomysł na prezent dla bliskich ...wystarczy w kosmetyczce mieć lakier do paznokci....i malujemy anioły...:)




podarowałam cudownej kobiecie...to ziemski anioł ma na imię ANETA :)

nie ukrywam ponad 3 kg kamieni mam ze sobą ....zmaluje coś na nich i pójdzie do ludzi ...jest kilka serc ....wiec podarujemy komuś szukającej/go miłości
a tak na koniec mojej opowieści ...to nie ważne gdzie jedziemy ...zawsze powinniśmy jechać z sercem i miłością....nabierzemy wtedy energii do dalszej naszej   pracy. Zobaczcie co znalazłam ....w czasie spacerów ..
pośród drzew kałuża szara  wcale nie była taka brzydka...pierwsze serce...


ale ....plaza ozdobiona klejnotami z kamieni ....ale gotowe serce ....:) nie moja zasługa ale czyjaś ....myśl trafiła na mnie ...podaje ją dalej  ...
a to przypadkowa sytuacja  ..<<kochana podziel się trochę z mamą.<<..i cóż wygryzłam SERCE ....jestem miło zaskoczona... ale ze mnie artystka skromna ale jednym ...ruchem i kolejne dzieło ..:)


podsumowując wakacje udane i zdjęcia piękne....teraz ciężko trochę w pracy ale do urlopu zostało mi tylko 11 miesięcy ...hura , dokąd  ....  do PUSTKOWA :) 
pozdrawiam serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz