O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

niedziela, 15 września 2013

Witam serdecznie mamy już wrzesień , piękny cudowny dzień za nami. Ja od rana miałam w głowie super pomysły , ale w pracy część musiałam zostawić tego pozytywnego ADHD. Wracam do domu jest po 18 a słonce raziło tak mocno ze nie można było głowy podnieść wysoko.Dzięki ten słonecznej pogodzie ludzie są milsi, a nawet zmęczenie inaczej jest odbierane. Czułam dziś ze mam BARDZO DUŻO ENERGII , i bardzo zależało mi by wrócić szybko do domu. Miałam kontynuować przemeblowanie , tak to jest ważne by był porządek  w mojej pracowni tak ją nazywam choć przypomina może strych. Dla mnie jest cudownym miejscem gdzie ...kreatywność o każdej porze  pomaga mi tworzyć. Może kiedyś ...zarobię na swoich cudeńkach tyle ze remont tego miejsca będzie łatwym krokiem. Analizując ile potrafię zrobić ...powinnam chyba postawić skarbonkę i z napisem REMONT , wrzucać każdą zapłatę za moje pracę. No tak i powstał pomysł jak ...osiągnąć kolejny cel. To nie będzie totolotek, a moja praca ....trzymajcie kciuki by się kręciło.  Potrzebuje tylko ok 500zł. to nie dużo, ale zrobię ocieplenie :)
Na wiosnę postawimy inne kryteria , teraz muszę zadbać,by warunki tutaj dały mi możliwość pracy w zimie. A jesień mimo swojego uroku szybko zmieni się w zimę.Oby grudzień był ...biały i mroźny. Wtedy zima będzie krótsza...:) ja czerwcowa dziewczyna ...uwielbiam słońce.
Dziś poczytałam kilka wpisów moich koleżanek i podziwiam ich pomysły. Liczę ze mnie tez porwie ...i coś wyczaruje. Nic jednak nie wyszło za to moja pracownia fantastycznie poukładana i pachnie czystością. Moja koleżanka z pracy  porwała na balety...było fajnie:) , ale tęskniłam za swoimi zabawkami . Wróciłam  i teraz ....będzie się działo. HIT rewelacja...słucham go....  i optymizm wraca szybko. Wiec moje drogie koleżanki ...cierpliwości  ..zaraz wracam :)).  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz