O mnie

Moje zdjęcie
Świdnica, Dolnoślaskie, Poland
Jestem wesołą i szczęśliwą kobietą, i mamą Mam pasję i serce:) uwielbiam anioły i dzięki ich pomocy tworzę wciąż...Coś Ci się podoba napisz GG10466347 tu4basia@gmail.com

wtorek, 17 września 2013

...skrzynki, szkatułki :)

Poniedziałek miał być zwykły i plan podstawowy , ale dostałam WOLNE  :) OJ będzie się działo...
Zrobiłam sobie przyjemność u kosmetyczki, pojechałam później na zakupy. I to było to...objechałam pół Świdnicy ...upolowałam piękny materiał  i nie tylko to... /  ale nie powiem Wam na co :) lepiej potrzymać w niepewności a niespodzianki bywają miłe. Kupiłam sobie ...materiał do wypychania lalek i płótno na ciałka. Miałam dokończyć ...robótki na stole , ale  ta NOWA zdobycz ...tak inspirowała....a ja faktycznie nie mogłam jej rozpocząć  :(( ani dokończyć ...co było zaplanowane.
Aby jednak dać sobie upust ....wyobraźni wyciągnęłam skrzynki drewniane ....chyba dojrzewały w szafie z poł roku albo więcej ... po 3 godz ...powstały ...moje dzieła.







gdy wkleiłam na fb ...wzbudziło duże zainteresowanie, szczerze zostało tylko pomalować lakierem . Ja jeszcze robię kolejne ale schną ...:) dziś jednak już ich nie dodam . Muszę przygotować mojego aniołka/ obraz  jutro pójdzie w dobre ręce.   A ja teraz podsumowując swój dzień był ...EXTRA. Teraz grzecznie położę się spać  a jutro znów kolejny DOBRY dzień :) do zobaczenia urwisy.

** dodaje zdjęcia  :)


lawendowe pole > 30x20 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz